Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler
Şefin Tarifleri

Translate

Bu Blogda Ara

3 Ocak 2017 Salı

Kıymadan Döner Yapımı

Kıymadan Döner Yapımı (Hazırdan Daha Lezzetli)
Malzemeler
1 kilo orta yağlı dana kıyma
4 yemek kaşığı irmik
3 yemek kaşığı yoğurt
1 orta boy soğan
2. 5 tatlı kaşığı tuz

1 çay kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı kırmızı biber
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 silme tatlı kaşığı şeker
Hazırlanışı :Kıymadan leziz mi leziz döner yapalım 🤗 Hazırladığım döner ile ilk olarak iskender yaptım. Çok ama çok beğendim. Döner yumuşacık oldu ve artık hazır almaya son dedim. 🙄 Yapımı çok kolay üstelik buzlukta saklayıp istediğimiz zaman kolayca pişirebiliriz. 😍 Geçelim yapımına 😊 Mutfak robotunuz varsa (yoğurmak için) soğanı rendeleyip suyunu sıkın ve tüm malzemeleri ekleyip iyice yoğurun. Eğer bıçaklı rondo türü robotunuz varsa soğan hariç tüm malzemeleri ekleyip 3-4 dk karıştırın. Soğanı 4 e bölüp içine atın ve iyice rondodan geçirin. Eğer ikisini de kullanmıyorsanız soğanı rendeleyip suyunu sıkın tüm malzemeleri iyice eliniz ile yoğurun. Yoğurma işlemi bittikten sonra kabı streçleyin ve en az 6 saat buzdolabında bekletin. Daha sonra çıkarıp rulo şeklinde strece sarıp buzluğa atın. Ben yemeklik kullanacağım kadar bölüp bölüp buzluğa attım. Et donduktan sonra eti kullanacağımız zamanlar buzluktan çıkarıp 10 dakika bekledikten sonra dilimleyelim. ♨ Sandviç olarak yapmak isterseniz eti dilimleyin bir tavaya bir miktar yağ koyup etleri pişirin. Yanına patates kızartması yapabilirsiniz. Ketçap yerine benim yaptığım gibi siz de domates sosu kullanmak isterseniz domates sosu Et Yemeklerinin Yanına Kullanılabilecek Domates Sosu.

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı *Evinizle ilgili Pratik Bilgiler**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı