Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler
Şefin Tarifleri

Translate

Bu Blogda Ara

7 Aralık 2014 Pazar

Patatesli tava böreği tarifi


Malzemeleri:
Patatesli tava böreği tarifi(resimli anlatım) 1 yumurta
Patatesli tava böreği tarifi(resimli anlatım) 3 yemek kaşığı yoğurt
Patatesli tava böreği tarifi(resimli anlatım)
Patatesli tava böreği tarifi(resimli anlatım) 1 çay kaşığı soda
Patatesli tava böreği tarifi(resimli anlatım) tuz
Patatesli tava böreği tarifi(resimli anlatım) Un
Patatesli tava böreği tarifi(resimli anlatım) Su
İçi için:
içine isteğe bağlı Peynir veya Patates içi 
Yapılışı:
Kabın içine yaklaşık yarım kilo un konur. İçine yumurtayı yoğurdu sodayı ve tuzu ekleyip su ile kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edilir. Limon büyüklüğünde bezeler yapılırbezeler oklava yada merdane ile açılır. (Tabi yapışmaması için biraz un serpiştirilir) Açılan hamurun çok ince olmaması gerek.
Daha sonra yanlardan parçalar ortada birleştirilir. İçine istenilen iç malzeme konur.
Sonra diğer yanlar kapatılır. üzeri parmaklarla biraz bastırılarak açılmaması sağlanır. Bütün bezeler bu şekilde hazırlanır.
Tavaya yağ konur. Bol yağda kızartılır. Çıtır çıtır tava börekleri hazır olmuştur afiyetle yenir. 


Patatesli tava böreği tarifi(resimli anlatım)

Patatesli tava böreği tarifi(resimli anlatım)



Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı *Evinizle ilgili Pratik Bilgiler**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yemek - Mutfak - Pratik Bilgiler Diyet & Diyet Yemekleri & Besinler Vejetaryen Mutfağı